Kako se spopadamo s povečanim številom zahtevkov med in po večjih vremenskih dogodkih. Učinkovito obravnavanje zahtevkov je ena naših glavnih nalog. V primerih, ko prejmemo več zahtevkov hkrati, na primer med hudimi nevihtami, uporabljamo posebne postopke. Spodnjih pet korakov je preizkušen način dela, ki nam omogoča hitro in učinkovito reševanje vsakega primera.
Kako se spopadamo z velikimi izgubami
Neprestano spremljamo vremenska poročila, da se lahko pravočasno pripravimo in organiziramo tako, da hitro in učinkovito odgovorimo na potrebe vseh naših strank.
Takoj po nastanku škodnega dogodka večjih razsežnosti (potres, poplava, neurje …) pregledamo vse naše aktivne police na prizadetem območju, da se lahko bolje organiziramo pri nudenju podpore strankam ter da lahko nemudoma navežemo stik z njimi.
Republika Slovenija je vzpostavila Sistem javnega obveščanja in alarmiranja po javnih mobilnih omrežjih SI-ALARM. Sistem omogoča pravočasno pošiljanje opozorilnih sporočil na mobilne telefone uporabnikov na določenem geografskem območju, kar zmanjšuje tveganja za nastanek škodljivih posledic tako za zdravje kot premoženje.
Več na: https://www.gov.si/zbirke/projekti-in-programi/sistem-javnega-obvescanja/
Ob vremenskih ujmah s strankami komuniciramo prek naših digitalnih kanalov, kot so:
- spletna stran in Facebook,
- pa tudi prek SMS-sporočil in
- elektronske pošte.
Komunikacija je prilagojena vrsti dogodka, zavarovance na prizadetem območju pa usmerjamo in obveščamo glede prijave škode.
Organiziramo razporeditev ekip znotraj Sektorja za obdelavo škod (cenilcev in likvidatorjev), glede na vrsto dogodka in potrebe v danih okoliščinah. Prav tako čim hitreje pošljemo cenilce na sam ogled škode.
Na dnevni ravni spremljamo učinkovitost naših aktivnosti in po potrebi sprejemamo dodatne ukrepe, kot so prerazporeditev dela in dodatna podpora strankam.
Zaključujemo aktivnosti, povezane z obdelavo teh škod, in se vračamo na standardne postopke obdelave škod. Poleg tega ocenjujemo vse izvedene korake in obdelujemo povratne informacije strank, na podlagi katerih si prizadevamo izboljšati procese in prihodnje ravnanje v podobnih situacijah.
Deljenje podatkov, povezanih s podnebnimi tveganji
Podnebna oziroma NatCat tveganja so tista, ki so povezana z naravnimi nesrečami. Sem sodijo dogodki, kot so poplave, nevihte, orkani, tornadi, suše in plazovi. Med naravne nesreče pa uvrščamo tudi potrese in vulkanske izbruhe, ki sicer niso neposredno povezani s podnebnimi spremembami. Ti dogodki lahko povzročijo veliko škodo na premoženju, ogrozijo ljudi ali pa prizadenejo gospodarstvo.
Ko govorimo o zavarovanju, so NatCat tveganja še posebej pomembna, saj morajo zavarovalnice skrbno oceniti ta tveganja, da lahko zagotovijo pokritje morebitnih izgub svojih strank.
Allianz pri tem uporablja napredne modele za ocenjevanje in upravljanje tveganj, da strankam zagotovi ustrezno zaščito ter hkrati ohranja finančno stabilnost podjetja.
V skladu z obveznostmi iz Uredbe o taksonomiji EU (Uredba (EU) 2020/852 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 18. junija 2020 o vzpostavitvi okvira za spodbujanje trajnostnih naložb) podatke o podnebnih tveganjih delimo z vsemi organi, ki delujejo v javnem interesu in imajo upravičen interes te podatke uporabljati za analize z namenom boljšega prilagajanja podnebnim spremembam. Navedena storitev je brezplačna.
Vprašanja lahko pošljete na e-naslov: [email protected]
Allianz nadzornim organom za statistične namene posreduje tudi podatke o škodah.
Opomba: zaradi varovanja osebnih podatkov lahko posredujemo le agregirane podatke, brez razkrivanja osebnih podatkov.

Trajnostni razvoj
Oglejte si, kako Allianz podpira trajnostni razvoj.
Kaj počnemo, da bi zagotovili, da bo Zemlja ostala prijazen in varen kraj za prihodnje generacije.
Zavedamo se, da naše dejavnosti vplivajo na okolje.