Prijava škode

Ali ste pripravili svoje osebne podatke in podatke o polici? Odlično, pripravljeni ste na začetek!

Izberite vrsto zavarovanja za svojo prijavo. 

dummy Pogosta vprašanja 

street car collision
1. Izpolnite spletni škodni zahtevek.
street smartphone
 2. Spremljajte status zahtevka 24 ur na dan, 7 dni v tednu ter pošljite dokumentacijo in fotografije.
car on a road
 3. Sprejmite poravnavo ali izberite servis za popravilo vozila. 
car on a road
4. Ocenite zadovoljstvo z našo storitvijo!

Izberite vrsto zavarovanja, ki ustreza vašemu zahtevku.

car
House
House
people
person
travel
people
person
mobile application
Allianz spletni Status škode
mobile application
ekomi

Allianz globalna ocena zadovoljstva strank

4.5/5

1130 Ocene

To je povedala stranka o nas

Zadovoljstvo z obdelavo škode

Ponujamo hitre rešitve, s katerimi strankam omogočimo več časa za prijetne stvari v življenju.
S transparentnostjo poslovanja gradimo zaupanje.
Postavimo se v položaj naših strank in »se počutimo, kot se počutijo one«.
Odpravimo nepotrebno.

Pogosta vprašanja o prijavi škode

Škodo lahko prijavite na tem spletnem mestudummy
, kjer zgoraj najdete obrazec, prilagojen za ogled in izpolnjevanje na mobilnem telefonu, tablici in računalniku. Odgovorite na vprašanja v obrazcu. Če niste prepričani o odgovorih, kliknite »Potrebujete pomoč?«, kjer najdete navodila za izpolnjevanje posameznega polja. V primeru tehničnih težav pri delovanju spletne prijave preverite, kateri spletni brskalnik uporabljate. Priporočamo vam uporabo brskalnika Chrome, Edge ali Firefox.
Spletna aplikacija »Status škode« vam omogoča spremljanje statusa svojega škodnega zahtevka v realnem času v štirih preprostih korakih: prijava, cenitev škode, popravilo in ocena. Ko nam posredujete fotografije v zvezi s škodo, se zavezujemo, da bomo stopili v stik z vami v roku dveh ur.

Najprej preverite, ali je kdo poškodovan in ali je nastala večja materialna škoda, v obeh primerih pa pokličite policijo. Če je materialna škoda manjša, fotografirajte vozila na kraju nesreče, jih umaknite s ceste in izpolnite Evropsko poročilo o nesreči. Izjavo našega zavarovanca bomo zahtevali posebej. Prijavite škodo na spletnem obrazcu in nekaj minut po prijavi vam bomo poslali povezavo za spremljanje statusa svoje škode prek spletne aplikacije »Status škode«. Vozilo fotografirajte po navodilih v aplikaciji in nam pošljite fotografije vozila, vozniškega dovoljenja in Evropskega poročila o nesreči. V roku dveh ur bomo v delovnem času stopili v stik z vami in vam posredovali cenilni zapisnik in predlog poravnave za rešitev vašega zahtevka. Po opravljenem popravilu bomo servisu plačali znesek za popravilo, če bo račun v skladu s cenilnim zapisnikom. V primeru večje škode, ki zahteva našo cenitev škode, bodo sodelavci stopili v stik z vami v najkrajšem možnem času, da se dogovorimo za datum ocene škode.

Za škodo na vozilu nam morate posredovati najmanj 8 fotografij + 2 fotografiji prometnega dovoljenja. Fotografije posamezno ne smejo presegati 10 MB, skupna velikost vseh fotografij pa ne sme presegati 100 MB.

Za premoženjsko škodo je treba predložiti najmanj 1 fotografijo velikosti do 10 MB, skupna velikost vseh fotografij pa ne sme presegati 100 MB.

Če imate težave pri nalaganju fotografij, poskusite zmanjšati velikost fotografij in poskusite znova. Po pregledu vaših fotografij in opravljeni oceni škode ter prejemu zahtevane dokumentacije vam bomo ponudili poravnavo za rešitev zahtevka. Če bomo potrebovali še kakšen dokument, boste prek aplikacije prejeli obvestilo, da nam ga pošljete, prav tako s prenosom prek iste aplikacije.

Če želite sprejeti ponujeno poravnavo, vnesite svoj IBAN in izplačilo bomo izvedli v dveh delovnih dneh. Če se s poravnavo ne strinjate, izberite možnost »popravilo na servisu«. Če gre za naš partnerski servis, boste prek aplikacije prejeli naslov in telefonsko številko servisa za namen naročanja na popravilo. Po opravljenem popravilu in servisu nam morate predložiti račun za popravilo, ki bo skladen s cenilnim zapisnikom, nakar bomo izvedli izplačilo na račun servisa. Na koncu postopka obravnave škode ocenite svoje zadovoljstvo s celotno storitvijo obravnave svojega zahtevka in popravila vozila.

Prijavite škodo na spletnem obrazcu in nekaj minut po prijavi vam bomo poslali povezavo za spremljanje statusa svoje škode prek spletne aplikacije »Spletni status škode«. Vozilo fotografirajte po navodilih v aplikaciji in nam pošljite fotografije. V roku dveh ur bomo v delovnem času stopili v stik z vami in vam posredovali cenilni zapisnik in predlog poravnave za rešitev vašega zahtevka. V primeru večje škode, ki zahteva našo cenitev škode, bodo sodelavci stopili v stik z vami v najkrajšem možnem času, da se dogovorimo za datum ocene škode.
Najprej naredite vse, kar je v vaši moči, da preprečite nadaljnjo škodo. Prijavite škodo na spletnem obrazcu in nekaj minut po prijavi vam bomo poslali povezavo za spremljanje statusa svoje škode prek spletne aplikacije »Status škode«. Poškodovani objekt in predmete fotografirajte po navodilih in nam fotografije pošljite prek aplikacije. V roku dveh ur bomo v delovnem času stopili v stik z vami in vam posredovali oceno škode. V primeru večje škode, ki zahteva našo cenitev škode, bodo sodelavci stopili v stik z vami v najkrajšem možnem času, da se dogovorimo za datum ocene škode. Če je prišlo do škode na gospodinjskih aparatih, nam predložite tudi poročilo servisa, v katerem je navedena vrsta okvare na napravi.

V primeru vlomne tatvine, požara, ropa ali vandalizma po vlomu nam, če je prišlo do vlomne tatvine, požara, ropa ali vandalizma po vlomu, predložite:

a) policijski zapisnik,

b) specifikacijo škodnega zahtevka (seznam odtujenih/poškodovanih stvari, znamko, vrsto, količino, leto izdelave itd.),

c) račune za nakup odtujenih stvari ali garancijske liste.

Če pride do nesreče, v kateri je prišlo do poškodbe, se nemudoma obrnite na svojega zdravnika za pregled in nudenje potrebne pomoči. Upoštevajte zdravniške nasvete in napotke za zdravljenje ter rehabilitacijo. Pošljite nam:

a) kopijo celotne zdravstvene dokumentacije v zvezi z zdravljenjem posledic nesreče,

b) potrdilo šole/delodajalca, če so zavarovanci učenci/zaposleni v ustanovi na podlagi evidence zavarovalca,

c) dokazilo o nastanku nesreče (zapisnik o ogledu kraja nesreče, vozniško in prometno dovoljenje, zapisnik o preizkusu alkoholiziranosti/analizo krvi in urina, s katero se ugotavlja prisotnost alkohola, prijavo poškodbe pri delu ipd.).

V primeru smrti lahko smrt zavarovanca prijavijo upravičenci po zavarovalni polici oziroma zakoniti dediči, pri čemer je treba predložiti:

a) potrdilo šole/delodajalca, če so zavarovanci učenci/zaposleni v ustanovi na podlagi evidence zavarovalca,

b) dokazilo o sorodstvu (sklep o dedovanju, poročni list, rojstni list, odločba organa skrbništva),

c) poročilo mrliškega oglednika (potrdilo o smrti/obdukcijski zapisnik), iz katerega je razviden vzrok smrti,

d) mrliški list,

e) dokazilo o nastanku zavarovalnega primera v primeru smrti zaradi nesreče (zapisnik o ogledu kraja nesreče, analiza krvi in urina, s katero se ugotavlja prisotnost alkohola, kopija vozniškega dovoljenja, kopija prometnega dovoljenja ipd.).

Škodo iz naslova zavarovanja dodatne zaščite in naključnih škod je treba prijaviti v 7-ih dneh od dneva nastanka škode.

Za prijavo škode izpolnite obrazec, ki vsebuje naziv poslovnega partnerja, pri katerem ste nabavili aparat: dummy Zavarovanje dodatne zaščite in naključnih škod > Obrazci za prijavo škode.

Obrazec za prijavo škode oddajte skupaj z napravo pri pooblaščenem serviserju.

Navodila, kam se lahko obrnete v primeru dodatnih vprašanj, so navedena na koncu posameznega obrazca.

Poslovni partner

Brezplačni telefon za klice iz Slovenije

Telefon za klice iz tujine

E-poštni naslov

A1 Slovenija

030 306 030

+ 43 1 525 03 64 26

dummy a1.si@allianz-assistance.at

Big Bang

080 25 30

+ 43 1 525 03 67 54

dummy bigbang.si@allianz-assistance.at

Comshop

080 12 40

+ 43 1 525 03 69 54

dummy comshop.si@allianz-assistance.at

Gambit

080 81 83

+ 43 1 525 03 68 97

dummy gambit.si@allianz-assistance.at

iStyle

080 51 01

+ 43 1 525 03 64 28

dummy istyle.si@allianz-assistance.at

iStore

080 18 99

+ 43 1 525 03 64 27

dummy istore.si@allianz-assistance.at

Mercator Tehnika

080 87 77

+ 43 1 525 03 69 68

dummy mercator.si@allianz-assistance.at

Merkur

080 88 90

+ 43 1 525 03 68 79

dummy merkur.si@allianz-assistance.at

Telemach

080 60 70

+ 43 1 525 03 67 86

dummy telemach.si@allianz-assistance.at