Online prijava škode.
Digitalno. Enostavno. V nekaj korakih.
Brez obiska poslovalnice.
Spoštovani zavarovanci,
pripravite fotografije škode in številko TRR. Po prijavi škode lahko stanje obdelave svojega zahtevka spremljate preko spletne povezave, ki vam jo bomo poslali. Po potrebi vas bo kontaktiral cenilec za nadaljnjo obdelavo.
Cenitve opravljajo tudi naši sodelavci, in sicer na zunanjem pakirišču Parkirne hiše Smelt WTC, Dunajska cesta 158, 1000 Ljubljana od 9h do 15h.
Kako kadar koli preveriti status svojega zahtevka?
Informacije o storitvah
Naše prednosti
Hitrost
Transparentnost
Empatija
Preprostost
Pogosta vprašanja o prijavi škode
Najprej preverite, ali je kdo poškodovan in ali je nastala večja materialna škoda, v obeh primerih pa pokličite policijo. Če je materialna škoda manjša, fotografirajte vozila na kraju nesreče, jih umaknite s ceste in izpolnite Evropsko poročilo o nesreči. Izjavo našega zavarovanca bomo zahtevali posebej. Prijavite škodo na spletnem obrazcu in nekaj minut po prijavi vam bomo poslali povezavo za spremljanje statusa svoje škode prek spletne aplikacije »Status škode«. Vozilo fotografirajte po navodilih v aplikaciji in nam pošljite fotografije vozila, vozniškega dovoljenja in Evropskega poročila o nesreči. V roku dveh ur bomo v delovnem času stopili v stik z vami in vam posredovali cenilni zapisnik in predlog poravnave za rešitev vašega zahtevka. Po opravljenem popravilu bomo servisu plačali znesek za popravilo, če bo račun v skladu s cenilnim zapisnikom. V primeru večje škode, ki zahteva našo cenitev škode, bodo sodelavci stopili v stik z vami v najkrajšem možnem času, da se dogovorimo za datum ocene škode.
Za škodo na vozilu nam morate posredovati najmanj 8 fotografij + 2 fotografiji prometnega dovoljenja. Fotografije posamezno ne smejo presegati 10 MB, skupna velikost vseh fotografij pa ne sme presegati 100 MB.
Za premoženjsko škodo je treba predložiti najmanj 1 fotografijo velikosti do 10 MB, skupna velikost vseh fotografij pa ne sme presegati 100 MB.
Če imate težave pri nalaganju fotografij, poskusite zmanjšati velikost fotografij in poskusite znova. Po pregledu vaših fotografij in opravljeni oceni škode ter prejemu zahtevane dokumentacije vam bomo ponudili poravnavo za rešitev zahtevka. Če bomo potrebovali še kakšen dokument, boste prek aplikacije prejeli obvestilo, da nam ga pošljete, prav tako s prenosom prek iste aplikacije.
Če želite sprejeti ponujeno poravnavo, vnesite svoj IBAN in izplačilo bomo izvedli v dveh delovnih dneh. Če se s poravnavo ne strinjate, izberite možnost »popravilo na servisu«. Če gre za naš partnerski servis, boste prek aplikacije prejeli naslov in telefonsko številko servisa za namen naročanja na popravilo. Po opravljenem popravilu in servisu nam morate predložiti račun za popravilo, ki bo skladen s cenilnim zapisnikom, nakar bomo izvedli izplačilo na račun servisa. Na koncu postopka obravnave škode ocenite svoje zadovoljstvo s celotno storitvijo obravnave svojega zahtevka in popravila vozila.
V primeru vlomne tatvine, požara, ropa ali vandalizma po vlomu nam, če je prišlo do vlomne tatvine, požara, ropa ali vandalizma po vlomu, predložite:
a) policijski zapisnik,
b) specifikacijo škodnega zahtevka (seznam odtujenih/poškodovanih stvari, znamko, vrsto, količino, leto izdelave itd.),
c) račune za nakup odtujenih stvari ali garancijske liste.
Če pride do nesreče, v kateri je prišlo do poškodbe, se nemudoma obrnite na svojega zdravnika za pregled in nudenje potrebne pomoči. Upoštevajte zdravniške nasvete in napotke za zdravljenje ter rehabilitacijo. Pošljite nam:
a) kopijo celotne zdravstvene dokumentacije v zvezi z zdravljenjem posledic nesreče,
b) potrdilo šole/delodajalca, če so zavarovanci učenci/zaposleni v ustanovi na podlagi evidence zavarovalca,
c) dokazilo o nastanku nesreče (zapisnik o ogledu kraja nesreče, vozniško in prometno dovoljenje, zapisnik o preizkusu alkoholiziranosti/analizo krvi in urina, s katero se ugotavlja prisotnost alkohola, prijavo poškodbe pri delu ipd.).
V primeru smrti lahko smrt zavarovanca prijavijo upravičenci po zavarovalni polici oziroma zakoniti dediči, pri čemer je treba predložiti:
a) potrdilo šole/delodajalca, če so zavarovanci učenci/zaposleni v ustanovi na podlagi evidence zavarovalca,
b) dokazilo o sorodstvu (sklep o dedovanju, poročni list, rojstni list, odločba organa skrbništva),
c) poročilo mrliškega oglednika (potrdilo o smrti/obdukcijski zapisnik), iz katerega je razviden vzrok smrti,
d) mrliški list,
e) dokazilo o nastanku zavarovalnega primera v primeru smrti zaradi nesreče (zapisnik o ogledu kraja nesreče, analiza krvi in urina, s katero se ugotavlja prisotnost alkohola, kopija vozniškega dovoljenja, kopija prometnega dovoljenja ipd.).
Allianz globalna ocena zadovoljstva strank
4.2/5
2849 Ocene
To je povedala stranka o nas
Zadovoljstvo z obdelavo škode