Online prijava škode.
Digitalno. Enostavno. V nekaj korakih.
Brez obiska poslovalnice.
Pripravite fotografije škode in številko transakcijskega računa. Po prijavi škode spremljate svoj škodni zahtevek preko spletne povezave. Po potrebi bomo stopili v stik z vami za nadaljnjo obdelavo škodnega zahtevka, dodatna navodila pa najdete tu.
Izberi vrsto prijave

Kako kadar koli preveriti status svojega zahtevka?

Informacije o storitvah
Naše prednosti

Hitrost

Transparentnost

Empatija

Preprostost
Pogosta vprašanja o prijavi škode
Avto




1. Diagonalne fotografije
Prosimo, naredite 4 diagonalne fotografije, ki prikazujejo celoten avtomobil (kot je prikazano spodaj). Pozorni bodite, da je registrska oznaka čitljiva na fotografijah, razen če je uničena zaradi poškodb.




2. Fotografije poškodb od blizu
Prosimo, naredite podrobne fotografije poškodb. Potrebujemo vsaj 3 fotografije. Več fotografij, kot jih boste naredili, bolje bomo lahko ocenili škodo.

3. Fotografija kilometrine
Naredite fotografijo armaturne plošče s popolnoma vidno kilometrino. Če vozilo ima elektronsko armaturno ploščo, jo vključite.

4. Fotografije prometnega dovoljenja
Preverite, ali je besedilo na prometnem dovoljenju vidno, in nam pošljite sprednjo in zadnjo stran dokumenta.


5. Kateri drugi dokumenti so še koristni?
Da bi čim hitreje obdelali škodo, priporočamo, da priložite fotografijo evropskega poročila ali policijskega zapisnika, če ju imate. Prav tako lahko naložite kateri koli dokument ali fotografijo, za katero menite, da bi bila koristna. Vaše sodelovanje nam zelo pomaga pri pospešitvi procesa.
Status škode je povezava, do katere lahko dostopate takoj po prijavi škode na vozilu, tako da kliknete "NADALJUJ" na končnem zaslonu spletnega obrazca za prijavo škode.
Povezavo za "Status škode" boste prejeli po:
- elektronski pošti ali
- SMS-u po prijavi škode.
Povezava Status škode omogoča sledenje stanju škodnega zahtevka v realnem času ter vas vodi skozi 4 preproste korake:
- dokončanje prijave škode z nalaganjem fotografij,
- cenitev škode,
- popravilo in
- oceno izkušnje s celotnim postopkom.
1. korak: Fotografiranje
Pred fotografiranjem škode na vozilu
- si zagotovite telefon ali tablico ali lap-top z internetno povezavo in kamero, tako da boste imeli istočasno dostop do spletnega Statusa škode in možnost fotograrifanja vozila po navodilih;
- okoli vozila naj bo dovolj prostora, da ga boste lahko fotografirali diagonalno in bosta na fotografiji hkrati vidni sprednji in stranski del vozila oz. zadnji in stranski del;
- vozilo naj bo čisto, na svetlem prostoru, brez senc (npr. dreves ali grmovja) ali madežev (npr. vode, snega).
- Pri roki imejte prometno dovoljenje, ker ga bo v določenem koraku treba fotografirati z obeh strani.
Koliko fotografij naj dostavim?
Če se pojavijo težave pri nalaganju fotografij:
2. korak: Cenitev škode
- hitro izplačilo škode ali
- popravilo po računu.
Če bomo potrebovali dodaten dokument, boste prejeli naše obvestilo po elektronski pošti ali SMS-u, da naložite zahtevane dokumente prek povezave "Status škode".
Ali želite sprejeti ponujeno hitro izplačilo škode:
- vnesite svoj transakcijski račun (IBAN) in izplačilo bomo izvedli v roku dveh delovnih dni.
3. korak: Popravilo
Če ne sprejemate hitrega izplačila škode:
- izberite možnost "popravilo v servisu" in izberite enega izmed ponujenih servisov za popravilo vašega vozila. Če gre za naš partnerski servis, boste v aplikaciji prejeli naslov in telefonsko številko servisa za naročilo popravila.
- po popravilu in servisu nam morate dostaviti račun za popravilo, ki bo skladen s cenilnim zapisnikom, po čemer bomo izvedli izplačilo na račun servisa.
4. korak: Ocena izkušnje
Najprej preverite, ali je kdo poškodovan in ali je nastala večja materialna škoda, v obeh primerih pa pokličite policijo.
Če je materialna škoda manjša,
- fotografirajte vozila na kraju nesreče,
- umaknite vozila s ceste, da sprostite promet in
- izpolnite Evropsko poročilo o nesreči.
Izjavo našega (Allianz) zavarovanca bomo zahtevali posebej.
Kako naprej:
Prijavite škodo na spletnem obrazcu "Motorna vozila", ki ga najdete na tej spletni strani zgoraj.
Po prijavi škode vam bomo poslali spletno povezavo do "Statusa škode", da boste lahko spremljali stanje svojega škodnega zahtevka.
- Prijavite škodo na spletnem obrazcu in nekaj minut po prijavi vam bomo poslali povezavo za spremljanje statusa svoje škode prek spletne aplikacije »Spletni status škode«.
- Vozilo fotografirajte po navodilih v aplikaciji in nam pošljite fotografije.
- V roku dveh ur bomo v delovnem času stopili v stik z vami in vam posredovali cenilni zapisnik in predlog poravnave za rešitev vašega zahtevka.
- V primeru večje škode, ki zahteva našo cenitev škode, bodo sodelavci stopili v stik z vami v najkrajšem možnem času, da se dogovorimo za datum ocene škode.
Najprej preverite, če je kdo poškodovan in ali je nastala večja materialna škoda. V obeh primerih takoj pokličite policijo.
Če je nastala manjša materialna škoda, postopajte takole:
- Fotografirajte vozila na kraju nesreče.
- Umaknite vozila s ceste, da sprostite promet.
- Ne pozabite izpolniti Evropskega poročila o nesreči.
Kako naprej:
Po prijavi škode boste prejeli spletno povezavo do »Statusa škode«, da boste lahko spremljali stanje svojega škodnega zahtevka.
Na prejeti spletni povezavi Status škode boste:
- Fotografirali vozilo po navodilih
- Poslali fotografije:
- vozila in
- prometnega dovoljenja
- in evropskega poročila o nesreči.
Allianz bo:
- zahteval izjavo našega (Allianz) zavarovanca;
- naše osebje bo opravilo pregled škode na podlagi fotografij ali bodo stopili v stik z vami, da se dogovorite za datum in kraj cenitve
- če želite svoje vozilo popraviti v servisni delavnici, jo najdete na seznamu naših pogodbenih partnerjev na Servisi vozil
- po opravljenem popravilu bomo znesek nakazali servisu, če je račun v skladu s cenilnim zapisnikom.
- če je škoda večja in zahteva cenitev, bodo naši sodelavci stopili v stik z vami v najkrajšem možnem času, da se dogovorimo za termin in kraj cenitve.
Za informacije:
- iz Slovenije na brezplačni telefon 080 25 23,
- iz tujine na strošek klicatelja na: +386 1 580 94 75
Ali nam pišite na: [email protected].
Dobro je vedeti, da imate dve možnosti
V primeru prometne nesreče s tujcem, ko je kriv tujec, lahko škodo prijavite po:
Polici avtomobilske odgovornosti tujca
Če imate kot oškodovanec podatek o tuji zavarovalnici, pri kateri je zavarovan tuj povzročitelj prometne nesreče, lahko takoj vložite odškodninski zahtevek neposredno na pristojni zavarovalnici, ki je korespondent tuje zavarovalnice. Seznam korespondenčnih zavarovalnic najdte na spletni strani SZZ.
V tem primeru prijavljate škodo iz kritja avtomobilske odgovornosti povzročitelja škode.
Svoji Allianz kasko polici
- Slabost je, da dokler zavarovalnica ne izterja regresa od zavarovalnice povzročitelja škode:
- sami krijete škodo v višini na polici navedene odbitne frašize. Ta znesek dobite povrnjen, ko zavarovalnica uspešno izterja regres od povzročiteljeve zavarovalnice. Za namen povrnitve zneska franšize morate svoji zavarovalnici oddati zahtevek, naj v vašem imenu izterja odbitno franšizo od povzročiteljeve zavarovalnice. Če tega dopisa zavarovalnica ne prejme, morate izterjavo zneska franšize urejati sami s povzročiteljevo zavarovalnico.
- ste začasno razvrščeni v slabši premijski razred. Če se postopek regresiranja uspešno sprovede do sklenitve novega avtomobilskega zavarovanja, škodni dogodek nima vpliva na njegov premijski razred ob sklenitvi nove police. Če se postopek regresiranja ne sprovede do sklenitve nove police, se ob sklenitvi nove police vozilo razvrsti v slabši premijski razred (malus) in posledično zavarovanec plača višjo premijo. Po uspešno izterjanem regresu, zavarovalnica zavarovancu popravi premijski razred in mu povrne razliko v premiji.
Premoženje (stavbe, premičnine)



"Status škode" je povezava, do katere lahko dostopate takoj po prijavi škode na vozilu, tako da kliknete "NADALJUJ" na končnem zaslonu spletnega obrazca za prijavo škode.
Povezavo za "Status škode" boste prejeli po:
- elektronski pošti ali
- SMS-u po prijavi škode.
Povezava "Status škode" omogoča sledenje stanju škodnega zahtevka v realnem času ter vas vodi skozi 4 preproste korake:
- dokončanje prijave škode z nalaganjem fotografij,
- cenitev škode,
- popravilo in
- oceno izkušnje s celotnim postopkom.
Koliko fotografij naj dostavim?
Če se pojavijo težave pri nalaganju fotografij:
Kaj sledi
- Ko pregledamo vaše fotografije in izvedemo ogled škode ter prejmemo obvezno dokumentacijo, vam bomo ponudili hitro izplačilo škode ali popravilo po računu.
- Če bomo potrebovali dodaten dokument, boste prejeli naše obvestilo po elektronski pošti ali SMS-u, da naložite zahtevane dokumente prek povezave "Status škode".
- Najprej naredite vse, kar je v vaši moči, da preprečite nadaljnjo škodo.
- Prijavite škodo na spletnem obrazcu in nekaj minut po prijavi vam bomo poslali povezavo za spremljanje statusa svoje škode prek spletne aplikacije »Status škode«.
- Poškodovani objekt in predmete fotografirajte po navodilih in nam fotografije pošljite prek aplikacije.
- V roku dveh ur bomo v delovnem času stopili v stik z vami in vam posredovali oceno škode.
- V primeru večje škode, ki zahteva našo cenitev škode, bodo sodelavci stopili v stik z vami v najkrajšem možnem času, da se dogovorimo za datum ocene škode.
- Če je prišlo do škode na gospodinjskih aparatih, nam predložite tudi poročilo servisa, v katerem je navedena vrsta okvare na napravi.
V primeru vlomne tatvine, požara, ropa ali vandalizma po vlomu nam, če je prišlo do vlomne tatvine, požara, ropa ali vandalizma po vlomu, predložite:
- policijski zapisnik,
- specifikacijo škodnega zahtevka (seznam odtujenih/poškodovanih stvari, znamko, vrsto, količino, leto izdelave itd.),
- račune za nakup odtujenih stvari ali garancijske liste.
Nezgoda
Če pride do nesreče, v kateri je prišlo do poškodbe, se nemudoma obrnite na svojega zdravnika za pregled in nudenje potrebne pomoči. Upoštevajte zdravniške nasvete in napotke za zdravljenje ter rehabilitacijo. Pošljite nam:
- kopijo celotne zdravstvene dokumentacije v zvezi z zdravljenjem posledic nesreče,
- potrdilo šole/delodajalca, če so zavarovanci učenci/zaposleni v ustanovi na podlagi evidence zavarovalca,
- dokazilo o nastanku nesreče (zapisnik o ogledu kraja nesreče, vozniško in prometno dovoljenje, zapisnik o preizkusu alkoholiziranosti/analizo krvi in urina, s katero se ugotavlja prisotnost alkohola, prijavo poškodbe pri delu ipd.).
Življenje
V primeru smrti lahko smrt zavarovanca prijavijo upravičenci po zavarovalni polici oziroma zakoniti dediči, pri čemer je treba predložiti:
- potrdilo šole/delodajalca, če so zavarovanci učenci/zaposleni v ustanovi na podlagi evidence zavarovalca,
- dokazilo o sorodstvu (sklep o dedovanju, poročni list, rojstni list, odločba organa skrbništva),
- poročilo mrliškega oglednika (potrdilo o smrti/obdukcijski zapisnik), iz katerega je razviden vzrok smrti,
- mrliški list,
- dokazilo o nastanku zavarovalnega primera v primeru smrti zaradi nesreče (zapisnik o ogledu kraja nesreče, analiza krvi in urina, s katero se ugotavlja prisotnost alkohola, kopija vozniškega dovoljenja, kopija prometnega dovoljenja ipd.).
08/06/2025
02/06/2025