Koraki za prijavo škode




Izberite vrsto zavarovanja, ki ustreza vašemu zahtevku.


Motorna
vozila


Premoženjsko zavarovanje
(fizične osebe)


Premoženjsko zavarovanje
(pravne osebe)


Kasko zavarovanje
plovila


Zavarovanje
odgovornosti


Podaljšano
jamstvo


Nezgodno zavarovanje

Kako kadar koli preveriti status svojega zahtevka?

Informacije o storitvah
Naše prednosti

Hitrost

Transparentnost

Empatija

Preprostost
Pogosta vprašanja o prijavi škode
, kjer zgoraj najdete obrazec, prilagojen za ogled in izpolnjevanje na mobilnem telefonu, tablici in računalniku. Odgovorite na vprašanja v obrazcu. Če niste prepričani o odgovorih, kliknite »Potrebujete pomoč?«, kjer najdete navodila za izpolnjevanje posameznega polja. V primeru tehničnih težav pri delovanju spletne prijave preverite, kateri spletni brskalnik uporabljate. Priporočamo vam uporabo brskalnika Chrome, Edge ali Firefox.
Najprej preverite, ali je kdo poškodovan in ali je nastala večja materialna škoda, v obeh primerih pa pokličite policijo. Če je materialna škoda manjša, fotografirajte vozila na kraju nesreče, jih umaknite s ceste in izpolnite Evropsko poročilo o nesreči. Izjavo našega zavarovanca bomo zahtevali posebej. Prijavite škodo na spletnem obrazcu in nekaj minut po prijavi vam bomo poslali povezavo za spremljanje statusa svoje škode prek spletne aplikacije »Status škode«. Vozilo fotografirajte po navodilih v aplikaciji in nam pošljite fotografije vozila, vozniškega dovoljenja in Evropskega poročila o nesreči. V roku dveh ur bomo v delovnem času stopili v stik z vami in vam posredovali cenilni zapisnik in predlog poravnave za rešitev vašega zahtevka. Po opravljenem popravilu bomo servisu plačali znesek za popravilo, če bo račun v skladu s cenilnim zapisnikom. V primeru večje škode, ki zahteva našo cenitev škode, bodo sodelavci stopili v stik z vami v najkrajšem možnem času, da se dogovorimo za datum ocene škode.
Za škodo na vozilu nam morate posredovati najmanj 8 fotografij + 2 fotografiji prometnega dovoljenja. Fotografije posamezno ne smejo presegati 10 MB, skupna velikost vseh fotografij pa ne sme presegati 100 MB.
Za premoženjsko škodo je treba predložiti najmanj 1 fotografijo velikosti do 10 MB, skupna velikost vseh fotografij pa ne sme presegati 100 MB.
Če imate težave pri nalaganju fotografij, poskusite zmanjšati velikost fotografij in poskusite znova. Po pregledu vaših fotografij in opravljeni oceni škode ter prejemu zahtevane dokumentacije vam bomo ponudili poravnavo za rešitev zahtevka. Če bomo potrebovali še kakšen dokument, boste prek aplikacije prejeli obvestilo, da nam ga pošljete, prav tako s prenosom prek iste aplikacije.
Če želite sprejeti ponujeno poravnavo, vnesite svoj IBAN in izplačilo bomo izvedli v dveh delovnih dneh. Če se s poravnavo ne strinjate, izberite možnost »popravilo na servisu«. Če gre za naš partnerski servis, boste prek aplikacije prejeli naslov in telefonsko številko servisa za namen naročanja na popravilo. Po opravljenem popravilu in servisu nam morate predložiti račun za popravilo, ki bo skladen s cenilnim zapisnikom, nakar bomo izvedli izplačilo na račun servisa. Na koncu postopka obravnave škode ocenite svoje zadovoljstvo s celotno storitvijo obravnave svojega zahtevka in popravila vozila.
V primeru vlomne tatvine, požara, ropa ali vandalizma po vlomu nam, če je prišlo do vlomne tatvine, požara, ropa ali vandalizma po vlomu, predložite:
a) policijski zapisnik,
b) specifikacijo škodnega zahtevka (seznam odtujenih/poškodovanih stvari, znamko, vrsto, količino, leto izdelave itd.),
c) račune za nakup odtujenih stvari ali garancijske liste.
Če pride do nesreče, v kateri je prišlo do poškodbe, se nemudoma obrnite na svojega zdravnika za pregled in nudenje potrebne pomoči. Upoštevajte zdravniške nasvete in napotke za zdravljenje ter rehabilitacijo. Pošljite nam:
a) kopijo celotne zdravstvene dokumentacije v zvezi z zdravljenjem posledic nesreče,
b) potrdilo šole/delodajalca, če so zavarovanci učenci/zaposleni v ustanovi na podlagi evidence zavarovalca,
c) dokazilo o nastanku nesreče (zapisnik o ogledu kraja nesreče, vozniško in prometno dovoljenje, zapisnik o preizkusu alkoholiziranosti/analizo krvi in urina, s katero se ugotavlja prisotnost alkohola, prijavo poškodbe pri delu ipd.).
V primeru smrti lahko smrt zavarovanca prijavijo upravičenci po zavarovalni polici oziroma zakoniti dediči, pri čemer je treba predložiti:
a) potrdilo šole/delodajalca, če so zavarovanci učenci/zaposleni v ustanovi na podlagi evidence zavarovalca,
b) dokazilo o sorodstvu (sklep o dedovanju, poročni list, rojstni list, odločba organa skrbništva),
c) poročilo mrliškega oglednika (potrdilo o smrti/obdukcijski zapisnik), iz katerega je razviden vzrok smrti,
d) mrliški list,
e) dokazilo o nastanku zavarovalnega primera v primeru smrti zaradi nesreče (zapisnik o ogledu kraja nesreče, analiza krvi in urina, s katero se ugotavlja prisotnost alkohola, kopija vozniškega dovoljenja, kopija prometnega dovoljenja ipd.).
Škodo iz naslova zavarovanja podaljšanega jamstva je treba prijaviti v 7-ih dneh od dneva nastanka škode.
Za prijavo škode izpolnite obrazec, ki vsebuje naziv poslovnega partnerja, pri katerem ste nabavili aparat: Zavarovanje dodatne zaščite in naključnih škod > Obrazci za prijavo škode.
Obrazec škode oddajte skupaj z napravo pri pooblaščenem serviserju.
Navodila, kam se lahko obrnete v primeru dodatnih vprašanj, so navedena na koncu posameznega obrazca.
Partner |
Brezplačni telefon za klice iz Slovenije |
Elektronski naslov |
Big Bang |
080 25 30 + 43 1 52503 67 54 |
|
A1 Slovenija |
030 306 030 + 43 1 52503 64 26 |
|
iStyle |
080 51 01 + 43 1 52503 64 28 |
|
iStore |
080 18 99 + 43 1 52503 64 27 |
|
Merkur |
080 88 90 + 43 1 52503 68 79 |
|
Gambit |
080 81 83 + 43 1 52503 68 97 |
|
Mercator Tehnika |
080 87 77 + 43 1 52503 69 68 |
|
Lesnina |
080 22 28 + 43 1 52503 63 47 |
|
Telemach |
080 60 70 + 43 1 52503 67 86 |
|
Comshop |
080 12 40 + 43 1 52503 69 54 |
comshop.si@allianz-assistance.at |
Etis |
080 25 24 + 43 1 52503 69 53 |
etis.si@allianz-assistance.at |
Aparati, GA+ |
080 11 18 + 43 1 52503 63 48 |
aparati.si@allianz-assistance.at |
Allianz globalna ocena zadovoljstva strank
4.5/5
1052 Ocene
To je povedala stranka o nas
Zadovoljstvo z obdelavo škode