Prijavite škodo prek spleta ali po telefonu.
Kako deluje?
Spremljajte celotno potovanje vašega škodnega zahtevka.
Poslali vam bomo spletno povezavo, na kateri lahko sledite svojemu škodnemu zahtevku 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
In to je vse. Uživajte v vožnji in želimo vam varna potovanja!
Od škode do kritja
Pot do rešitve škodnega zahtevka, pojasnjena v 4 preprostih korakih:
- Prijava: prijavite nam nesrečo in tako sprožite potovanje vašega škodnega zahtevka.
- Cenitev: mi ocenimo škodo ter preverimo zahtevane dokumente in veljavnost zavarovalnega kritja.
- Popravilo: vaše vozilo je popravljeno.
- Ocena: ocenite svojo izkušnjo z nami.
Sistem za spletno sledenje škodnim zahtevkom
Pogosto zastavljena vprašanja
Škodo lahko prijavite prek spletne strani družbe Allianz ali s klicem na številko kontaktnega centra družbe Allianz 080 25 23.
Spletni Status škode je namenjen vsem fizičnim osebam, ki so prijavili škodo na motornem vozilu in bodo prejeli spletno povezavo prek SMS ali e-pošte, ki jim bo omogočila vpogled v trenutno stanje svojega škodnega zahtevka. Prijav škod za najeta vozila (leasing) ni mogoče spremljati prek spletnega Statusa škode.
Ne, spletnega statusa škode ni treba prenesti, ampak ga lahko odprete prek povezave, ki ste jo prejeli po SMS-u ali e-pošti.
Da, spletni status škode lahko odprete v svojem brskalniku na kateri koli napravi, ki je povezana z internetom.
V tem primeru boste prejeli SMS ali e-pošto z navodili, kako nam posredovati, kar še potrebujemo.
Dokumente lahko pošljete prek spletnega statusa škode, potem ko jih fotografirate s telefonom.
Allianz globalna ocena zadovoljstva strank
4.4/5
2500 Ocene
To je povedala stranka o nas
Zadovoljstvo z obdelavo škode