Zakaj izbrati Allianz Moj dom
Premoženjsko zavarovanje Moj dom vam nudi: 3 zavarovalne pakete za lažjo izbiro
Comfort
Extra
Max
V nujnih primerih, ko se pojavi potreba po takojšnjem posredovanju, zavarovalnica organizira prihod ustreznega izvajalca (vodoinštalaterja, ključavničarja, mizarja, izvajalca ukrepov za deratizacijo in dezinsekcijo, izvajalca za popravila gospodinjskih naprav ali električarja) in pokrije stroške nujno potrebnih popravil.
Če potrebujete pomoč, kot je navedeno zgoraj, pokličite 080 26 56.
Allianz zavarovanje Moj dom – hitra in enostavna prijava škode!
Želite prijaviti škodo?
Pogosto zastavljena vprašanja za Moj dom (FAQ)
Zavarujete lahko:
Na ravni zavarovalnega paketa se lahko dogovorite za vaše sodelovanje v škodi (odbitna franšiza) v višini 300 EUR.
V tem primeru se zavarovalnina določi na način, da se zmanjša za znesek pogodbene udeležbe pri škodi.
Zavarovalnica v primeru škode, ki je po znesku nižja od pogodbenega zneska franšize, ne izplača nadomestila; če pa je znesek škode višji od zneska franšize, je nadomestilo enako znesku škode, ki je zmanjšan za pogodbeni znesek franšize.
Pogodbena franšiza bo veljala za vsa kritja, razen:
- pomoč v hiši,
- zavarovanje odgovornosti zasebnika,
- zavarovanje loma stekla.
Sodelovanje zavarovanca v škodi je obvezno pri dopolnilnem potresnem zavarovanju in vedno znaša 10 % od škode (najmanj 400 EUR in največ 5.500 EUR).
Zavarovalna pogodba se lahko sklene kot:
- kratkoročna – za obdobje 1 leta,
- permanentna – rok trajanja zavarovanja ni določen s pogodbo. Od pogodbe lahko odstopite z dnem zapadlosti premije, le da nas morate o tem pisno obvestiti najkasneje 3 mesece pred zapadlostjo premije,
- večletna – če je zavarovanje sklenjeno za obdobje, daljše od 3 let. Po preteku tega časa lahko od pogodbe odstopite s tem, da nam to pisno sporočite. Odpovedni rok je v tem primeru 6 mesecev.
Takoj pokličite asistenco, če potrebujete pomoč vodoinštalaterja, ključavničarja, mizarja, izvajalca ukrepov za deratizacijo in dezinsekcijo, izvajalca za popravila gospodinjskih naprav ali električarja. Dostopni so 24 ur dnevno, 7 dni v tednu.
Kontaktna številka: 080 26 56
Informacije, ki jih bo potreboval agent v primeru vašega klica:
- ime in priimek, telefonsko številko,
- mesto zavarovanja, navedeno na zavarovalni polici,
- kratek opis dogodka in vrsto pomoči, ki jo pričakujete.
Obvestili vas bomo o nadaljnjih korakih in vas vodili skozi postopek.
Allianz globalna ocena zadovoljstva strank
4.2/5
3018 Ocene
To je povedala stranka o nas
Zadovoljstvo z obdelavo škode