• Družba Allianz je na Interbrandovi lestvici najboljših globalnih blagovnih znamk za leto 2025 povečala vrednost svoje blagovne znamke za 20 odstotkov – s 23,5 milijarde na 28,2 milijarde dolarjev.
  • Družba Allianz se je na lestvici povzpela za dve mesti, na 27. mesto med vsemi blagovnimi znamkami na svetu, s čimer je ohranila položaj najvrednejše zavarovalniške blagovne znamke na svetu.
  • Rekordna rast vrednosti podjetja je posledica močne finančne uspešnosti in osredotočenosti na potrebe strank, krepitve moči blagovne znamke ter doslednim izvajanjem globalne strategije.

Allianz, vodilna zavarovalnica in upravitelj premoženja, je znova med najvrednejšimi blagovnimi znamkami na svetu ter že sedmo leto zapored potrjuje svoj status najvrednejše globalne zavarovalniške blagovne znamke. Na Interbrandovi lestvici najboljših globalnih blagovnih znamk za 2025 se je družba Allianz povzpela za dve mesti  - na 27. mesto med vsemi korporativnimi blagovnimi znamkami v vseh sektorjih. Med prvih pet blagovnih znamk se uvrščajo Apple, Microsoft, Amazon, Google in Samsung. Poleg tega je družba Allianz povečala vrednost svoje blagovne znamke na 28,2 milijarde dolarjev, kar je 20 odstotkov več kot leto prej - to je petkrat višja rast od povprečne stopnje rasti drugih blagovnih znamk na lestvici.

»V času negotovosti se vedno več ljudi obrača na partnerje, ki jim pomagajo zaščititi tisto, kar jim je najpomembnejše. Položaj družbe Allianz kot vodilne zavarovalniške blagovne znamke na svetu, skupaj z rastjo vrednosti naše blagovne znamke, kaže, da postaja zaupanje v nas pomembna konkurenčna prednost. Z zagotavljanjem najboljše izkušnje strankam, s svojo prisotnostjo v njihovih življenjih ter z vzbujanjem zaupanja in optimizma v prihodnost, gradimo vodilno svetovno blagovno znamko, ki spodbuja našo rast,« je dejal Oliver Bäte, glavni izvršni direktor družbe Allianz SE.

Odlična uvrstitev družbe Allianz na letni lestvici Interbrand je rezultat njene dinamične in učinkovite strategije razvoja blagovne znamke. Blagovna znamka, ki temelji na ključnih vrednotah - zaupanju, strokovnosti in zaščiti tistega, kar je ljudem najpomembnejše, je zasnovana tako, da ustvarja globoke povezave, čustvena doživetja in prispeva k boljši družbi po vsem svetu. Allianz utrjuje svoj položaj zaupanja vrednega partnerja in povezovalca prek dolgoročnih partnerstev ter pionirskih pobud, ki z močjo športa in družbenih programov združujejo stranke, zaposlene in širšo skupnost.

»S svojo strategijo »blagovne znamke v akciji« Allianz partnerstva spreminja v močne platforme pripadnosti. Na 70 trgih presegamo tradicionalno oglaševanje in oživljamo svojo blagovno znamko s smiselnimi dejanji in pristno družbeno angažiranostjo,« je dejala Dorothee Mathieu, vodja globalne blagovne znamke, partnerstev in sponzorstva pri družbi Allianz.

Kot svetovni zavarovalniški partner Olimpijskega in Paralimpijskega gibanja je družba Allianz eden od ključnih soustvarjalcev največjega športnega dogodka na svetu. Družba ima hkrati v lasti tudi največji portfelj pravic do poimenovanja športnih objektov v okviru mreže Family of Stadiums, ki se razprostira na vseh celinah. Ti stadioni vsako leto gostijo športne dogodke, ki pritegnejo okoli 10 milijonov navijačev po vsem svetu. Eden najbolj prepoznavnih je Stadion Allianz Arena, domači stadion partnerskega kluba FC Bayern, ki je leta 2025 praznoval 20. obletnico in postal znamenita ikona sodobnega nogometa. Poleg globalnih partnerstev Allianz sodeluje tudi z nacionalnimi klubi in fundacijami. Osrednji element družbene angažiranosti podjetja je njegova zavezanost mladim - s spodbujanjem zdravja ter vključenosti in enakosti za razvoj spretnosti in priložnosti. 

Allianz dosledno upravičuje pomen svojega imena - »zavezništvo«. V času družbene polarizacije in delitev program podjetja Power of Unity navdihuje konstruktivno sodelovanje, optimizem ter povezanost med posamezniki in organizacijami. Z vizionarskim vodenjem, učnimi programi, pobudami skupnosti in športnimi nagradami Unity Sports Awards si program prizadeva spodbujati dialog in vključenost, premostiti razlike in obnoviti zaupanje v organizacije.

Interbrandova lestvica najboljših globalnih blagovnih znamk je priznano letno poročilo, ki 100 najvrednejših svetovnih blagovnih znamk razvršča na podlagi finančne uspešnosti, vloge blagovne znamke pri nakupnih odločitvah strank in moči blagovne znamke.