Allianz se je v letu 2024 še naprej vzpenjal na vrh najmočnejših blagovnih znamk na svetu, in sicer zaradi močne ponudbe vrednosti za zaposlene, zavezanosti h krepitvi zaupanja s trajnostnim razvojem in vodilnim položajem v družbi ter vrhunskih partnerstev na področju športa. Allianz je bil prvič imenovan za eno od 30 najdragocenejših blagovnih znamk na svetu in je na letošnji Interbrandovi lestvici najboljših globalnih blagovnih znamk napredoval za dve mesti na 29. mesto.
Globalna zavarovalnica s 125 milijoni strank in 157.000 zaposlenimi je bila že šestič zapored prepoznana tudi kot najdragocenejša blagovna znamka na področju finančnih storitev, saj se je vrednost blagovne znamke povečala na 21,4 milijarde EUR (2023: 19,07 milijarde EUR) in za 7 % presegla rast sektorja finančnih storitev.
Poleg tega je Allianz prejel priznanje za močno blagovno znamko delodajalca, saj se je na lestvici Fortune 100 Best Companies to Work For® povzpel na 7. mesto. Allianz je s svojim prilagodljivim delovnim modelom, širokim naborom ugodnosti in razvojnih priložnosti ter trdno zavezanostjo raznolikosti in vključevanju privlačen tako za zaposlene kot za kandidate za delo. Po vsem svetu je certificiranih že 52 Allianzovih enot, 16 pa jih je trenutno na nacionalnih seznamih najboljših v svojih državah.
»Moč naše blagovne znamke odraža temeljno vrednost, ki jo zagotavljajo Allianz in naši zaposleni: krepitev zaupanja v prihodnost z zagotavljanjem varnosti in miru našim strankam po vsem svetu. Ne glede na to, ali gre za varovanje svetovnih športnih dogodkov, kot so olimpijske in paralimpijske igre 2024 v Parizu, ali za pomoč lastnikom domov po katastrofalnih poplavah, Allianz ščiti in zagotavlja tisto, kar ljudje najbolj cenijo,« je dejal Oliver Bäte, glavni izvršni direktor družbe Allianz SE.
Ustvarjanje zaupanja kot vodja na področju trajnostnega razvoja
Zavarovanje je neoprijemljiva, vendar stabilizacijska sila za posameznike in podjetja. Jedro obljube blagovne znamke Allianz je zaveza, da svojim strankam in zaposlenim zagotovi prihodnost. Zaradi vse večjega vpliva podnebnih sprememb se Allianz osredotoča na podporo strankam, da postanejo bolj odporne, in na povečanje vloge zavarovalnic pri reševanju družbenih izzivov. Allianz velja za globalnega vodjo na področju trajnosti z ambicioznim in merljivim načrtom za prehod na neto ničelne emisije za dekarbonizacijo lastnega portfelja premoženjskih in nezgodnih zavarovanj ter naložbenih portfeljev. Našo zavezanost dodatno poudarjajo Allianzove družbene pobude, kot sta humanitarna pomoč in odziv na terenu za skupnosti, ki so jih prizadele nedavne poplave v Nemčiji junija 2024 in v Srednji Evropi septembra 2024, ter vloga ustanovnega partnerja »Humanity Insured«, mednarodne neprofitne organizacije z vizijo zagotavljanja podnebne odpornosti, ki temelji na zavarovanju, milijardam ljudi.
Pariz 2024 – kultni trenutek blagovne znamke za Allianz
Z združitvijo športnikov in navijačev z vsega sveta v miroljubnih tekmovanjih ter s skupnim prepričanjem o odprtosti, spoštovanju in vključevanju je Allianz pomagal pri izvedbi olimpijskih in paralimpijskih iger 2024 v Parizu. Allianz je kot ekskluzivni zavarovalni partner olimpijskega in paralimpijskega gibanja ponudil široko paleto rešitev za organizatorje, navijače in športnike. Edinstveni festival športa s številnimi rekordnimi nastopi športnikov in spektakularnimi prizorišči je prek prenosa ali digitalnih kanalov pritegnil več kot polovico svetovnega prebivalstva.
»Olimpijske igre so bile kultni trenutek blagovne znamke v letu 2024 in najpomembnejše tržno sredstvo za Allianz do zdaj. Naša globalna strategija »One Brand« pod namensko vodeno glavno blagovno znamko Allianz se obrestuje, kar se kaže v najvišji vrednosti blagovne znamke, ki jo je Allianz kdaj koli dosegel. Naša močna blagovna znamka je temelj za rast, saj pomaga pritegniti nove stranke – vse to temelji na naši obljubi, da bomo ljudem omogočili zaupanje v prihodnost,« pravi Bernd Heinemann, glavni direktor za strategijo, trženje in distribucijo v družbi Allianz SE.
Pred Olimpijskimi igrami je Allianz na več kot 60 trgih začel globalno kampanjo »Get Ready«, s katero je nagovoril milijone strank, potrošnikov in poslovnih partnerjev po vsem svetu. Aktivacija je vključevala 11 sponzorstev oddaj, zunanje oglaševanje v velikem obsegu, kot je velikanski oglasni plakat na zgradbi Tour Neptune, in več kot 1 milijardo prikazov na družbenih medijih po vsem svetu s 150 vsebinami v 20 jezikih. Zaposleni družbe Allianz so imeli ključno vlogo kot ambasadorji blagovne znamke v Parizu kot nosilci bakel, prostovoljci, gledalci in navijači.
Podaljšana partnerstva z nogometnim klubom FC Bayern in angleško zvezo Rugby Football Union
S pomočjo odmevnih športnih partnerstev za ustvarjanje čustvenih trenutkov doživetja blagovne znamke je Allianz v letu 2024 podaljšal svoje dolgoletno partnerstvo z nogometnim klubom FC Bayern. Allianz je izrekel dobrodošlico Harryju Kanu kot ambasadorju blagovne znamke; kot novi sponzor na rokavu dresov moške ekipe FC Bayern, Allianz komunicira z navijači prek QR-kod na majicah, ki vodijo v nagradne igre ali srečelove.
Allianz je še dodatno razširil svojo globalno družino vrhunskih stadionov in napovedal podaljšanje partnerstva z Rugby Football Union (RFU) ter preimenovanje stadiona Twickenham Stadium v Allianz Stadium v Združenem kraljestvu. Program MoveNow spodbuja zdravo telesno aktivnost mladih. Poleg teh globalnih pobud številne poslovne enote družbe Allianz podpirajo nacionalne klube in športne zveze na svojih domačih trgih.
Za dodatne informacije se obrnite na: