Poročilo o poslovnih rezultatih: Prvo četrtletje 2025
Allianz poroča o rekordnem dobičku iz poslovanja in v celoti sledi doseganju celoletne napovedi
Prvo četrtletje 2025
- Skupni obseg poslovanja se je povečal za 11,71 odstotka na 54,0 milijard evrov, kar odraža trajen zagon v vseh segmentih.
- Dobiček iz poslovanja se je povečal za 6,3 odstotka na 4,2 milijarde evrov in tako dosegel 26 odstotkov srednje vrednosti naše celoletne napovedi.
- Osnovni čisti dobiček delničarjev je bil stabilen na zelo dobri ravni in je znašal 2,6 milijarde evrov. Prilagojeno za enkratno davčno določbo, povezano s prihodnjo prodajo našega deleža v naših indijskih skupnih podjetjih, se je osnovni čisti dobiček delničarjev povečal za 5 odstotkov.
- Osnovni čisti dobiček na delnico je zrasel za 2,9 odstotka in dosegel 6,61 evra. Prilagojen za zgoraj omenjeno enkratno davčno določbo se je osnovni čisti dobiček na delnico povečal za 7 odstotkov.
- Letna donosnost lastniškega kapitala (RoE) je izrazita pri 16,6 odstotka ali 17,2 odstotka, prilagojena za učinek enkratne davčne določbe.
- Kapitalski količnik v skladu z direktivo Solventnost II ostaja močan pri 208 odstotkih.
Obeti
Allianz v celoti potrjuje svojo celoletno napoved dobička iz poslovanja v višini 16,0 milijard evrov, plus ali minus 1 milijarda evrov.3
Močna bilanca stanja, omejena občutljivost v zvezi z direktivo Solventnost II in privlačne ponudbe za stranke dajejo skupini Allianz konkurenčno prednost pri uspešnem obvladovanju trenutne nestanovitnosti kapitalskega trga in geopolitične negotovosti.
Drugo
Program odkupa delnic v višini do 2 milijardi evrov, ki je bil napovedan 27. februarja, že poteka; zaključen odkup v vrednosti 0,1 milijarde evrov je bil izveden v 1. četrtletju leta 2025.
»Poslovanje skupine Allianz v prvi četrtini in naša potrjena napoved dodatno izkazujeta našo finančno moč in odporen finančni model, ki ima koristi od privlačnosti naših ponudb za stranke sredi geopolitične in gospodarske negotovosti.
Pravzaprav na to negotovost in spremembo gledamo kot na pobudnika za inovacije in rast, kar nam omogoča, da iščemo nove priložnosti in širimo svojo ponudbo. Kot vodilna svetovna zavarovalniška blagovna znamka smo v dobrem položaju, da izkoristimo prednosti globalnega gibanja k zaupanju in zadostimo naraščajočemu povpraševanju strank po rešitvah za zaščito in upokojitev.«
- Oliver Bäte, glavni izvršni direktor družbe Allianz SEE