Nobeno podjetje ne more obstati brez strank

Nekatera podjetja se držijo starega reka »stranka je na prvem mestu«, v družbi Allianz pa radi rečemo, da je stranka v središču vsega, kar počnemo.

Resnična osredotočenost na stranke je ključ, po katerem izboljšujemo svoje procese ter si prizadevamo prepoznati njihove potrebe in kako jim lahko najbolje pomagamo. Za stranke nadaljujemo z digitalizacijo procesov, poenostavitvijo produktov in čim hitrejšim reševanjem nastalih škod.

Da bi uspešno določili smer, v katero gremo, ob vsakem stiku opravimo anketo o zadovoljstvu strank ter zbiramo povratne informacije in njihove ocene.

V letu 2022 so naše stranke proces prodaje premoženjskih zavarovanj ocenile z oceno 4,8 od skupno 5.

To je samo nekaj komentarjev, ki smo jih prejeli od svojih strank:

»Ostanite še najprej takšni, kot ste! Vsako leto sem znova zadovoljna.«

»Hitro in preprosto.«

»Zadovoljen s ceno zavarovanja, ponujenimi paketi, postopkom sklenitve, načinom plačila … torej z vsem.«

»Vse pohvale agentki za strokovnost in ažurnost. Tokrat sem potrebovala polico zelo hitro zaradi nakupa avtomobila in takoj je uredila vse potrebno na daljavo. Res je super in zanesljiva!«

Nobeno podjetje ne more obstati brez strank. Tukaj smo, da jim zagotovimo prihodnost, in se jim zahvaljujemo za izkazano zaupanje!