Warning: You are using an outdated Browser, Please switch to a more modern browser such as Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Spoznajte pakete zavarovanja

Povlecite za ogled več

kritja na nazpolago
Kasko zavarovanje čolnov in jaht

Zavarovanje krije:

  • polni kasko ali
  • samo popolno izgubo.
Zavarovanje plovila v času najema (čarterja)

Če se plovilo daje v najem, ga je možno dodatno zavarovati za tveganja:

  • goljufije ali krajo plovila, ko je to oddano v najem,
  • izgubo prihodka (zaslužka),
  • zasega plovila.
Dodatna zavarovanja h kasko zavarovanju čolnov in jaht na izbiro
  • zavarovanje prevoza plovila po kopnem,
  • zavarovanje za primer pogonske škode,
  • zavarovanje osebnih stvari in prtljage  potnikov ali 
  • članov posadke med bivanjem na plovilu,
  • obvezno zavarovanje potnikov v javnem prometu zaradi posledic nezgode,
  • prostovoljno zavarovanje potnikov in članov posadke zaradi posledic nezgode.
Pomoč na morju Sea Help
Dodatna storitev
Zavarovanje odgovornosti lastnika/uporabnika plovila

Skleniti je mogoče tudi:

  • obvezno zavarovanje za škodo, povzročeno tretjim osebam,
  • prostovoljno zavarovanje za škodo, povzročeno tretjim osebam.

Allianz zavarovanje čolnov in jaht – hitra in enostavna sklenitev!

 

Agent
Allianz je partner, ki mu lahko zaupate tako na kopnem kot na morju
Lady_on_pc
Zavarujte svoje plovilo za primer zloma jambora, vloma, nevihte in drugih nesreč
Consulting
Sklenite dodatno zavarovanje, vključno z zavarovanjem prevoza plovil po kopnem, zavarovanjem pogonske škode, potnikov in posadke itd.

Želite prijaviti škodo?

ekomi

Allianz globalna ocena zadovoljstva strank

4.2/5

480 Ocene

To je povedala stranka o nas

Zadovoljstvo z obdelavo škode

Pogosto zastavljena vprašanja za zavarovanje čolnov in jaht (FAQ)

Zavarovanje krije:

  • polni kasko ali
  • samo popolno izgubo.

Polni kasko krije škode, ki so posledica:

  • pomorske ali prometne nezgode (nesreča, trčenje, potopitve, prevrnitve, nasedanja),
  • slabega vremena (vključno z udari strele),
  • požara,
  • eksplozije,
  • vlomne tatvine,
  • kraje celotnega plovila,
  • zloma jambora in/ali zloma jambornih križev,
  • raztrganja premičnega in fiksnega vrvja,
  • zlonamernih dejanj tretjih oseb,
  • potresov in
  • vulkanskega izbruha.

Plovilo je krito tudi v času bivanja/priveza v marini in v ladjedelnici zaradi vzdrževanja, servisiranja ali popravil, vključno z izvlekom in spustom plovila v vseh navedenih primerih.

Zavarovanje krije stroške izvleke in odstranitve plovila ali njegovih delov.

Zavarovalno polico je mogoče skleniti za dvanajst mesecev.

Allianz Nautic Card je storitev pomoči na morju. Vsem strankam, ki sklenejo kasko zavarovanje plovila z vrednostjo plovila večjo od 6.700 EUR ter je dolžina trupa največ 24 m in je polovilo registrirano za osebne potrebe, Allianz podari članstvo Allianz Nautic Card, s katerim postanete uporabniki storitve za pomoč na morju Sea Help.

S klicem na dežurno telefonsko številko ali prek radijske zveze bo ekipa Sea Help članom Allianz Nautic Card omogočila vso potrebno pomoč na morju v najkrajšem času, vključno z:

  • vleko,
  • dostavo rezervnih delov,
  • pomočjo pri zagonu motorja,
  • dostavo goriva,
  • odstranjevanjem vrvi s propelerja,
  • svetovanjem o vremenski napovedi in
  • številnimi drugimi ugodnostmi.

Storitev Pomoč na morju velja na območju teritorialnega morja Republike Hrvaške in na območju teritorialnega morja Republike Slovenije ter v severnem delu Jadranskega teritorialnega morja Italije.

V primeru nesreče na morju vam bo 24 ur na dan na voljo Sea Hot 24h Hotline +385 919 112 112.

Plovilo je zavarovano tudi med najemom, in sicer za odgovornost je krit tako lastnik kot tudi vsakokratni uporabniki plovila.

Potrebujete pomoč?

Ponujamo vam prilagojene rešitve za individualne potrebe, da vam zagotovimo najboljše možno zavarovanje za vaš primer.
alt

Poiščite potrebne dokumente

alt
Obrazci, zavarovalni pogoji in drugi koristni dokumenti