Spletni status škode – slavimo enostavnost in preglednost

Doživeti nesrečo ni prijetna izkušnja, še posebej ko se prvič srečate s to situacijo in ne veste, kako ravnati naprej.

Da bi našim strankam olajšali to stresno izkušnjo, smo omogočili popolnoma digitalno prijavo škode, ki jo lahko oddate iz udobja svojega doma v nekaj preprostih in hitrih korakih.

Za vpogled v status škodnega zahtevka smo ustvarili storitev »Spletni status škode«, ki ta mesec praznuje 4. rojstni dan, kjer lahko preko spletne povezave v realnem času spremljate status svojega škodnega zahtevka od prijave do izplačila.

V zadnjem letu je škodo preko spletne prijave v segmentu motornih vozil prijavilo 82 % strank, medtem ko je ta številka pri strankah v segmentu premoženja znašala kar 91 % in pričakujemo nadaljnjo rast. Ko govorimo o odstotku strank, ki so svoje fotografije naložile preko aplikacije, opažamo precejšnjo rast v primerjavi s prejšnjim letom. Pri motornih vozilih je delež strank, ki uporabljajo to storitev, 59 %, pri premoženju pa visokih 77,5 %. Te številke kažejo na učinkovitost naših storitev in veseli smo, da naše stranke to prepoznajo.

Ob praznovanju rojstnega dne Spletnega statusa škode smo za vas pripravili kratek vodič, ki prikazuje celoten postopek od škode do izplačila škode. Naše stranke so celoten proces ocenile z visoko oceno zadovoljstva 4,4 od 5!

1. Nastanek škode

V primeru škode:

  • nudite prvo pomoč in pokličite rešilca, če so poškodovane osebe;
  • naredite vse, kar je mogoče, da škodo zmanjšate ali odpravite (če je mogoče, preprečite nastanek večje škode);
  • v primeru požara, eksplozije, tatvine, vlomne tatvine, ropa, vandalizma in v primeru prometne nesreče, kadar to zahtevajo predpisi, morate dogodek prijaviti pristojni policijski postaji;
  • fotografirajte kraj dogodka in nastalo škodo, če je mogoče, takoj po nastanku škodnega dogodka;
  • za pogodbeno asistenčno storitev, pomoč na domu, pomoč na cesti ali  oskrbo na domu pokličite na telefonsko številko 080 26 56 ali iz tujine +43 1 52503 6512 in ravnajte v skladu s prejetimi
  •  navodili;
  • ne spreminjajte stanja poškodovanih ali uničenih stvari do prihoda predstavnika Allianza, razen če je sprememba v javnem interesu ali je nujna za zmanjšanje ali preprečitev večje škode;
  • škodo prijavite Allianzu.

2. Prijava škode

Škodo lahko prijavite:

Za prijavo škode pripravite:

  • fotografije kraja dogodka in škode ter drugo dokumentacijo (npr. vozniško dovoljenje, račune za izgubljene predmete itd.)

Za hitro izplačilo škodnega zahtevka pa še:

  • številko transakcijskega računa (IBAN).

3. Ugotavljanje škode

V tem koraku usposobljeni strokovnjaki, izvedenci ali zdravniki ugotavljajo obseg in višino škode oziroma poškodb, odvisno od predmeta škodnega zahtevka.

Če iz priložene dokumentacije in fotografij ni mogoče ugotoviti obsega in višine, bo v stik z vami stopil naš cenilec, da se dogovorite za termin cenitve. Po opravljeni cenitvi vam bomo posredovali oceno škode, nato pa lahko škodo sanirate, vendar je pomembno vedeti, da bomo zavarovalno obveznost ugotavljali v naslednjem koraku.

4. Obdelava škode

V tem koraku se ugotavlja utemeljenost prijavljenega škodnega zahtevka v skladu z:

  • dogovorjenimi pogoji na zavarovalni polici,
  • limiti in
  • dogovorjeno lastno udeležbo pri škodi (franšiza) ter
  • pozitivnimi zakonskimi predpisi.

Po ugotavljanju odškodnine iz zavarovanja se utemeljeni škodni zahtevek prenese v korak Izplačilo škode, medtem ko boste za neutemeljeni škodni zahtevek prejeli dopis z obrazložitvijo.

5. Izplačilo škode

V tem koraku se izvede izplačilo utemeljenih škodnih zahtevkov! Izplačilo se izvede na vaš račun ali na račun servisa (za motorna vozila), če je tako dogovorjeno. S samim izplačilom škode lahko začnete popravilo škode.